Google Tag Manager

V začetku oktobra je google izdal novo orodje, ki pa tokrat ni namenjeno za upravljalce spletnih strani, temveč za tržnikeGoogle Tag Manager. Orodje je namenjeno sledenju, merjenju konverzije na ključnih straneh – npr. v spletni trgovini bi bil tak primer stran, kjer uporabnik doda izdelek v košarico, in nato vse te podatke lahko povežemo z Google Analytics. Za vsako stran posebaj pa lahko določimo tudi sledenje mobilnim napravam, google v ta nanem ponuja SDK za iOS in Android, in rezultat tega so nato dodatni podatki v Google Analytics. Najpomembnejše pri tem pa je to, da lahko sedaj tržniki s pomočjo tega orodja urejajo te tage preko uporabniškega vmesnika in jim tako več ni potrebno urejati kode na spletni strani.

Zaenkrat je možno dodati naslednje tag-e:

  • AdWords Conversion Tracking
  • DoubleClick Floodlight Counter
  • DoubleClick Floodlight Sales
  • Universal Analytics
  • GDN Remarketing
  • Custom Image Tags
  • Custom HTML Tags

Več pa v spodaj priloženem video posnetku 😉